då var man 5år från 30 då...

hehe

ja då var man 25 bast då. men den stora nyheten är varken det eller att piratebay får sin dom imorgon den 17 april. utan den stora nyheten denna vecka är att anna och m0s har fått en liten en! STORT GRATTIS TILL ER ALLA TRE!!!

så med det avklarat är det kanske dax får en reflektion. det jag kommer minnas mitt 24 år med måste vara fibban. puben man gjort bort sig för många gånger på. dublin i allmänhet skulle jag vilja säga. en stad jag börjat mer och mer se mer som hemma. de två åren jag från början trodde bara skulle bli just två ser ut att åt minstonne bli tre. dels för at an fått en väldigt intressant uppgit nyligen på IBM. jobbet jag har är jag väldigt glad att jag har för aldrig har jag haft så stimmulerande arbetsuppgifter som nu. break-fixare är man i grunden men det nya thinkplace arbetet tror jag kommer ge frukt så småning om.

ledmotivet för år nummer 25 är redan bestämmt och satt. den följer i youtube videon här nedan.
TACK för att grattulationer och spam. vi ses i sverige on 2 veckor!



Kommentarer
Postat av: anna

hehe ja... :) tack än en gång. de är så kul att alla är så glada med oss. på smp.se kan du gå in o leta upp webbisar. där tro jag vi ska finnas också... men de blev lite konstigt smålandsposten gjorde nått konstigt så vår text o så ser lite udda ut hehe...

2009-04-20 @ 12:42:12
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: dinmamma

Din mamma kan vara en blogg!

2009-05-04 @ 17:44:09
URL: http://axelbork.dumblog.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0